השוואת מחירים סלולר – איך עושים את זה

השוואת מחירים בסלולר

זוכרים את הימים בהם נאלצנו לשלם מאות שקלים בחודש עבור חשבון הסלולר שלנו? זוכרים את הימים בהם לא יכולנו לעזוב את החברה ולעבור לחברה אחרת, אז נאלצנו להיתקע עם מחירים גבוהים ושירות ברמה נמוכה, יחסית?

לשמחתנו, הימים ההם חלפו ואינם עוד. היום אנחנו יכולים ליהנות ממחירים אטרקטיביים מאוד, אנחנו יכולים ליהנות מתנאים מאוד נוחים בכל חברה אליה אנחנו מבקשים להתחבר, והכי חשוב, היום אנחנו יכולים לבצע השוואת מחירים סלולר שמאפשרת לנו לקבל תמונה מלאה על המחירים ועל השירותים שאפשר לקבל מכל חברה בשוק.

כפי שאנחנו יודעים, כיום פעילות בתחום הסלולר מספר רב של חברות. מלבד אותן שלוש חברות גדולות שפעלו כאן עוד משנות התשעים ומתחילת שנות האלפיים, הרי שנוספו עם הזמן שורה ארוכה של חברות שמתבססות על תשתית של חברות אחרות אך מספקות שירותי סלולר במחירים מאוד נמוכים. עם הזמן, כל החברות החלו להציע מסלולים נמוכים, מה שמאפשר לנו לשלם הרבה פחות עבור שירותי סלולר ושירותים אחרים. מעבר לכך, היום הרבה יותר קל וזול לעבור מחברה לחברה.

לכן, גם כל הנושא של השוואת מחירים בסלולר הוא מאוד אטרקטיבי ואפקטיבי עבורנו. שכן, אם אנחנו יכולים לעבור מחברה לחברה בצורה פשוטה ומהירה, הרי שאנחנו יכולים לבצע את ההשוואה ולבחון מי מציע לנו את המחיר הטוב ביותר ולהצטרף אליו.

כיצד משתמשים במנוע השוואת מחירים בצורה נכונה

כמו במקרים רבים אחרים, בוודאי בתחום התקשורת, הרי שעלינו לבחון לא רק את שאלת המחיר אלא גם שאלות אחרות שקשורות לסוג וטיב השירותים שאנחנו אמורים לקבל מהחברה תמורת העלות שאנחנו משלמים.

ראשית, אנחנו צריכים לבדוק מה סוג השירות שאנחנו מקבלים מהחברה. למשל, כיום כבר לא מתייחסים בשירותי סלולר לכל מה שקשור לשיחות והודעות. כמעט ואין לזה חשיבות. למה כן יש חשיבות? לגלישה באינטרנט (גובה הזיכרון שהחברה מוכרת לנו, ובכך למעשה אנחנו יכולים להשתמש בשרת הנתונים של החברה ולא בשירות WI-FI), וכן שיחות לחו"ל או בחו"ל. כלומר, מה משך הזמן או העלות של שיחות לחו"ל ויותר מזה, שיחות בחו"ל, קרי שאנחנו טסים.

שנית, עלינו לבדוק את העלויות החודשיות, מן הסתם. למרות שחשוב לציין, המחירים ברוב החברות הם לא גבוהים. זה בדרך כלל נע בעשרות שקלים בודדים לחודש, תלוי בחבילה.

שלישית, הרבה מאוד חברות מספקות שירותי תמיכה אך ורק באינטרנט או בטלפון. לעומת זאת, יש חברות שכן מחזיקות מרכזי תמיכה ושירות פרונטאלי, למרות שחשוב לציין שזה מה שנקרא "עולם הולך ונעלם". שכן את רוב השירותים אפשר לבצע דרך אתר האינטרנט של החברה.

ארבע, יש לבדוק אילו עוד שירותים אנחנו יכולים לרכוש דרך החברה, למשל, שירותי טלוויזיה רב ערוצית, אינטרנט ביתי ועסקי, ועוד.

לא ניתן להוסיף תגובות