ריהוט משרדי – איך לבחור את הרהיטים הנכונים למשרד

בחירת ריהוט משרדי

כשאנחנו נדרשים לקנות ריהוט למשרד שלנו, עלינו לקחת בחשבון מספר פרמטרים. זה שונה מריהוט ביתי, מאחר ואם בריהוט לבית אנחנו מתייחסים בראש ובראשונה לעיצוב, הרי שבעת קניית ריהוט משרדי, אנחנו מתייחסים בעיקר לכל העניין של נוחות ופונקציונאליות. העיצוב הוא חשוב, אך הוא משני.

בין אם אנחנו נכנסים למשרד חדש ורוצים לקנות ריהוט שיתאים לו ובין אם אנחנו עובדים במשרד פעיל ואנחנו מעוניינים לרכוש ריהוט חדש שיתאים עבורו, הרי שאנחנו צריכים לבחון את הצרכים שלנו, ואנחנו צריכים להחליט מה בדיוק יכול להתאים לנו, הן ביחס לתנאי המקום, הן ביחס לכמות האנשים שאמורים לעבוד במשרד, להשתמש בו, לא רק בתור עובדים אלא גם בתור לקוחות וספקים.

לפני שנסביר כיצד בוחרים ריהוט משרדי, חשוב לומר כשאנחנו רוכשים כיסא מנהלים או כל פריט ריהוט אחר, עלינו לקחת בחשבון שמדובר בריהוט שאמור להחזיק מעמד זמן רב ולא משהו שאנחנו אמורים להשתמש בו תקופה קצרה ואז למכור או לזרוק אותו. זה משמעותי, מאחר ויש פה השקעה לטווח ארוך.

פרמטרים לבחירת ריהוט למשרד

פרמטר ראשון הוא כמובן נוחות. מאחר ואנחנו אמורים להשתמש בריהוט במשך שעות ארוכות במהלך היום, בין אם מדובר בכיסאות, שולחנות, ארונות או כל דבר אחר, הרי שאנחנו לא יכולים להסתפק בריהוט שאיננו נוח ואיננו נעים עבורנו. לכן חשוב שנבחר ריהוט שיתאים לנו מבחינת נוחות לאורך זמן.

פרמטר שני, פונקציונאליות. כשאנחנו בוחרים ריהוט למשרד אנחנו צריכים לצאת מתוך נקודת הנחה שהוא אמור להיות יעיל, נוח ופונקציונאלי לביצוע העבודה. אנחנו לא נרצה לבזבז זמן יקר על דברים שהריהוט יכול לעזור ולספק לנו.

פרמטר שלישי, התאמה למקום. כאן נכנס כל המוטיב של העיצוב מחד, וכל המוטיב של המיתוג. אם אנחנו מחזיקים במשרד יוקרתי, נרצה שהריהוט יהיה יוקרתי גם כן, כנ"ל אם מדובר במשרד שבא לשדר מסר עממי, פשוט, אז אנחנו נרצה שהריהוט שלנו יהיה מותאם לכך. זה אומר שהמסר שלנו יעבור בצורה טובה והלקוחות יוכלו לעשות חיבור בין הריהוט לבין מה שאנחנו רוצים לשדר.

לא ניתן להוסיף תגובות